Main menu

MyOffice

Računovodstveni uredi

 

MyOffice je on-line sustav za rukovođenje računovodstvenom dokumentacijom koji je prilagođen lokalnim zahtjevima, prilagodljiv Vašim specifičnim potrebama i što je najbolje spreman za uporabu.

MyOffice je sustav koji pruža jednostavno povezivanje klijenta i računovodstvenog servisa. Klijent računovodstvenog servisa u bilo kojem trenutku može pristupiti izvješću njegovih knjiga što olakšava komunikaciju između računovodstvenog servisa i klijenta.

 

 

Klijent korištenjem sustava MyOffice ostvaruje uvide u slijedeće izvještaje:

Otvorene stavke kupaca                Otvorene stavke dobavljača              Konto kartice               Pretpregled PDV izvještaja             Bankovne transakcije (izvodi)

Potraživanje prema starosti - kupci            Potraživanja prema starosti - dobavljači             Kartice partnera            Odobrenje na čekanju (digitalna dokumentacija)

Arhiva cjelokupne dokumentacije (izvodi, ugovori, plaće, URA, IRE, ponude, temeljnice, ID, RSm.....)         Platni promet         Kreiranje zadataka korisnicima                Kreiranje podsjetnika             Pravna regulativa (zadnje vijesti i izmjene zakona)


Prednost u poslovanju sa klijentima


Vaš klijent ima pristup izvještajima i dokumentaciji 24 sata dnevno što dovodi do uštede Vašeg vremena i vremena Vaših klijenata, stvara konkurentnu prednost Vaše tvrtke, stvara jednostavnu komunikacijsku vezu između Vas i Vašeg klijenta.

 

  Zatražite informativnu ponudu za Vašu tvrtku i povećajte produktinost.                                                                                  Zatražite ponudu...

 

Jednostavan za uporabu

MyOffice ne zahtjeva dodatno ulaganje u obrazovanje korisnika sustava. MyOffice je financijsko-poslovni sustav koji nije zahtjevan krajnjem korisniku. Podržava sve vrste operativnih sustava, dnevno arhiviranje svih podataka (backup) te kompatibilan sa internet preglednicima: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari i Opera.

 

Za tvrtke i hotele...

Sustav MyOffice je prilagođen za upravljanje dokumentacijom unutar tvrtki i hotela. Putem sustava MyOffice možete saznati u kojem se smijeru kreće Vaša tvrtka. MyOffice Vam pruža mogućnost uvida u kontrolu Vaših odijela i pruža mogućnost kontrole nad poslovanjem 0-24h dnevno.

 

 

 

- odobrenje računa, ponuda, računi za plaćanje

- arhiva dokumenata (elektronskih i skeniranih)

- jednostavna i napredna pretraga dokumenata

- mogućnost platnog prometa

- kreiranje zadataka korisnicima

- kreiranje podsjetnika

- pravna regulativa (zadnje vijesti i izmjene zakona)


Sustav MyOffice olakšava poslovanje unutar tvrtke te ujedno pruža mogućnost spajanja sa računovodstvenim servisom ili odjelom Vaše tvrtke.

 

Podrška

 Imamo stalnu podršku izravno iz sustava MyOffice. Također na stranicama MyOffice imamo sekciju online podrška gdje možete pretraživati upute i novosti, a za sva pitanja stojimo Vam na raspolaganju i putem društvenih mreža Facebook i Twitter.

 

Naši klijenti

  • 12_BOEHRINGER INGELHEIM.png
  • 13_FARMAVITAR.png
  • 14_MEDICOPHARMACIA.png